Taas täällä tauon jälkeen. Tänne kuuluu oikein hyvää :-). Tai no ei niin hyvää, hieman särkee leukaa.. Olin nimittäin tänään viisaudenhampaiden poistossa. Kaikki viisaus kiskottiin irti neljän hampaan muodossa ;-). Alaleuan viisurit piti leikata ja paloitella ennenkuin lähtivät irti, YÖKS! Ei ollut niin kauheaa kuin kuvittelin, mutta ei nyt mitään mukavaakaan touhua... Toivottavasti ei tule suu kovin kipeäksi nyt jälkikäteen. Mutta nyt on hyvä syy nautiskella jäätelöä; saan syödä tänään vain kylmiä ruokia :D.

Vappua vietettiin erittäin rauhallisissa merkeissä keski-suomessa. Oltiin lapsenlikkoina ilta mun vanhemmille. Meikäkin nautti jopa yhden Breezerin tytsyn mentyä nukkumaan ja söin sipsejä. Katsottiin Big Love ja lähdettiin nukkumaan, siinä meidän hurja vapunvietto! Ehkä sitten ensi vuonna voisi lähteäkin johonkin. Viime vuonna vapun viettoa rajoitti mun kohdalta tuo pikkuinen, joka silloin vielä asusteli massussa <3.

Mä en ole vieläkään saanut siitä pääsiäisliinasta tehtyä niitä jälkipistoja. Laiska minä! Löysin ja huusin huuto.netistä jo seuraavan ristipistotyön, milloinkahan ehdin tuotakaan pistellä? No, on kyllä niin nätti malli, että on pakko saada tuo taulu seinälle pian. Jospa se innostaisi!

Yläkerta on remontissa edelleen. Seinät on jopa maalattu pohjamaalilla jo. Nyt on sitten vaikea päätös: maalataanko seinät vai laitetaan tapettia? Mä ajattelin että olis kiva jos maalaisi ja laittaisi takaseinään jonkun näyttävämmän tapetin. Tytölle sisustan oman huoneen, ja sen huoneen seinät maalataan. Laitan sitten (yllättäen) Nalle Puh aiheisia sisustustarroja seinälle piristämään.

Ja kirjeitä odottavat: mun pikkusysteri on nyt käymässä meillä, ja aionkin tällä viikolla kirjoittaa kirjeitä, kun on kerrankin lapsenvahti paikalla :-)