Viikonloppu meni tosi mukavasti :-)! Lauantaina olin tyttöjen (=opiskelukavereita) kanssa syömässä ulkona. Mies jäi kotiin tytön kanssa, ja kovasti jännäsin että miten heillä sujuu.. Oli aika pettymys tuo ilta. Meidän luokkalaisia ei ollut mun ja mun kaverin lisäksi kuin viisi ja nekin melkeinpä keskusteli keskenään (jo kouluaikana olivat tiivis porukka). Ruoka oli kyllä hyvää, mutta juominki puoli jäi kokonaan väliin. Onneksi, nimittäin kun kotiin pääsin klo 23, niin tyttö oli juuri herännyt tosi nälkäisenä. Tyttö kun ei ollut suostunutkaan syömään pullosta kuin 20ml koko aikana mitä olin poissa (19-23)! Ja monta kertaa ennen reissua harjoiteltiin ja pullo kelpasi hyvin...

Sunnuntaikin oli tosi mukava päivä. Me käytiin Jumbossa ostoksilla. Mä yritin ettiä itelleni kesävaatetta, kun eilen kaivoin kesävaatteet kaapin perukoilta ja huomasin että kaikki kaprit/kesähousut tippuu jalasta! Mun takapuoli on kadonnut johonkin vuoden aikana, hyvä niin :D. En kuitenkaan löytänyt mitään vaatteita, pöh... Ja kerrankin kun olisin saanut rauhassa niitä sovittaa, kun mies oli tytön kanssa.

Ostosreissun jälkeen käytiin "Hemmon päivillä", ne on sellaiset paikallisen moottoripyörä/-tarvikeliikkeen tarjouspäivät. Siellä esiintyi Plan Bee, joka tekee moottoripyörätemppuja. Hurjan näköistä, kumia paloi ja paljon! Anni oli mulla kantoliinassa mukana, ja viihtyi tosi hyvin! Kumma kyllä kun aikaisemmin ei tyttö meinannut viihtyä liinassa ei sitten millään..

Sunnuntaina innostuin siivoamaankin kunnolla, kun mies vietti tytön kanssa "laatuaikaa" :-). Pesin ihan saunan lauteetkin, kun kerrankin oli sellainen siivousinto päällä. Mä oikeasti inhoan siivousta, ja yritän vältellä viikkosiivousta. Siitä tuleekin sitten rangaistuksena aina tällaisen suursiivouksen tekeminen... Nyt vois tosin jo aloittaa uudelleen imuroimaan, kun koira toi ulkonta jotain heinänpätkää sisälle...

Tosiaan kiinteät sapuskat aloitettiin helatorstaina. Peruna meillä maistuu tosi hyvin! Nyt menee helposti pienestä perunasta puolet, olisikohan jotain 5-6 ruokalusikallista. Eilen aloitettiin luumu uutena makuna, ja se sai irvistykset aikaiseksi. On vissiin maukkaampaa kuin peruna, joka ei taida maistua oikein miltään..