Mä käyn niin usein kirpputoreilla ja musta on hauska kehuskella mun löydöillä (:D) että laitanpa tännekin oman kategorian näille aarteilleni <3!

Kirppikseltä ostan lähinnä kodin tavaraa ja tytölle vaatetta. Tosin lähiaikoina on tytölle tullut hankittua enemmän vaatetta ihan kaupasta kuin kirpparilta. Kierrätys on lähellä mun sydäntä. Monesti olen löytänyt kirpparilta sen mitä olen menossa kauppaan etsimään (viimeksi uusin kaksplus -lehden numero ja virkkauslankaa) ja paljon halvemmalla. Omat "romppeet" menevät myös kirpparille uusien omistajien löydettäväksi. Viimeksi minulla oli pöytä elokuun lopulla ja sain voittoa huimat 116e :D!

Tänään tein pikakierroksen ja mukaan tarttui kuvan velour asu ja housut. Molemmat on söpöjä, vaikken tuosta Bamse nallesta niin hirmusesti tykkääkään... Mutta asu on kuin uusi, joten pakkohan se oli ostaa kun halvalla sai :D! Bamse asu maksoi 2,5e ja Kappahlin ihanaiset housut 2e.

918776.jpg

Nämä löysin Keski-suomen reissulla Jyväskylän kirppareilta. Ihana velourmekko maksoi 2e, tossut 1,5e, raitapaita 0,2e ja Nedholm sydän-pyyhenipsut yhteensä 2e. Nipsut saivat uuden värikerroksen, kun entinen maali oli hieman lohkeillut. Mä olen tosi tyytyväinen kun löysin nämä nipsut :D. Kylppärissä on jo kolme niitä, mutta ne on ostettu normaalihinnalla kaupasta eli maksoivat aikas reippaasti :/

918780.jpg