Palattiin juuri 1v-kuvauksesta. Ihania kuvia saatiin, kuvaaja vilautti niitä mulle kameralta :D! Tyttö istui alkuun liikkumatta ja hymyilemättä paikallaan, mutta kohta alkoi esitys. Lopuksi tyttö oli aivan poikki, viimeisen kuvan aikana meni jo lattialle makaamaan ja huutamaan. Mutta mä olen tyytyväinen. Nyt jännätään koevedoksia, jotka saadaan maanantaina.

Kotimatkalla käytiin Ikeassa. Miksi mä en koskaan löydä sieltä mitään? Kiertelin ja yritin katsella, mutta ei ollut mun mieleistä tavaraa yhtään. Aikaisemminkin olen kiertänyt liikkeen ja jalat särkien palannut kotiin ilman ostoksia. Ikeaanhan järjestetään myös päivän ostosreissuja, huh mä en jaksaisi. Tuoksukynttilöitä ostin, kun löysin jouluntuoksuja (suklaa, appelsiini ja kaneli).

Huomenna nokka kohti keski-suomea ja lauantaina juhlitaan tytön 1v synttäreitä jo etukäteen. Kiva :-)!